Säg hej till Häxan!

En finfin välvårdad Fårrd som lystrar till namnet Lilla Blå finns nu till salu vid Eriksson Bil i Gällivare. Själv pussar jag på min nya trotjänare Häxan.

Bilfebern som belägrat min kropp de senaste två åren har sakta mattats av. Nu njuter jag av något som doftar gott och nytt. Inser att Häxans kärleksfulla och passionerade färg är något oväntad för min del.

Häxan

Känner mig mogen.

Detta inlägg publicerades i Guldkorn och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Säg hej till Häxan!

  1. Mia skriver:

    Wow! Vilken red beauty! Men du, kör försiktigt 🙂 Kram

  2. AKA skriver:

    Om du går i bilköpartankar vill jag slå ett slag för C30 från Volvo. Det är ingen bil utan en kärlekshistoria! Själv har jag en Mama Mia-vit. Den perfekta accessoaren!

  3. AKA skriver:

    Hallåhej! Blir det ngn vår uppe hos dig?

Lämna en kommentar